Pagina's

Wednesday, July 21, 2010

Arrived a week ago...


Het is gelukt, internet werkt, ik ben super aangekomen en beleef al een week een heerlijke tijd, dit is AFRIKA, Back to basic, de kinderen zijn ongelofelijk, het dorp en het project loopt super, ...

Lo he conseguido, internet functionando un momento en la ciudad, he llegado super bien en estoy pasandolo genial aqui, esto es AFRIKA, back to basic, los ninos son genial, el pueblo y el projecto va muy bien, ... 


Omdat ik toch even moest bekomen van de "AFRIKA-schock" en omdat ik niet had geslapen sinds Barcelona ben ik de volgende ochtend pas vanuit Bamako naar Sanouna (Djenné) vertrokken, een vrij lange vermoeiende reis, ik had een plaatsje op de achterbank samen met 4 Afrikanen en 2 kinderen, net boven de motor....9 uur lang, dat was ff afzien. En dit gebeurd er als de bus stopt... dus de eerste stop ben ik wijs blijven zitten op de bus, de volgende toch uitgestapt :-)  en alles ging prima...

I would love to show soooo many more pictures, I would love to let you enjoy a bit from the chaotic but impressive atmosphere, 100% back to basic, I am now in the city but also internet here doesn't allow me to upload more pictures for the moment, and I want to save before electricity is down again....

dikke dikke kussen, muchos abrazos a todos.... pronto habra mas...



2 comments:

Unknown said...

grande mi niña!

Tijmen said...

je bent een toffe Helga! echt super om te zien hoe je het al helemaal naar je zin hebt en vooral de balon-fotos zijn ongelovelijk haha! Ik zie ze al helemaal rondrennen en leip worden. Hoe is het nog met de trukendoos? Heb je genoeg materiaal nog om les te geven? En de bus was afzien die 9 uur wtf maargoed, dan heb je ook wat :) Dikke knuffel! tijmen