Pagina's

Sunday, July 4, 2010

Two weeks to go...

Two weeks to go, ...

Op vraag van velen, toch een blog, zoals ik had tijdens mijn reis en vrijwilligerwerk in India! k zal zeker proberen om veel foto's te uploaden ;-) Deze keer vertrek ik naar Mali, om het project van vzw Sanouna te coördineren. 

First session of taking Malaria Medicine started, each Friday I have to take one... oei oei oei... I should make some kind of a reminder!!

Visa aangevraagd!! 
Inentingen gehad!!
Alvast wat CFA's ontvangen van Erica (Super bedankt!), zodat ik niet direct geld moet wisselen bij aankomst en direct kan doorreizen!!
Spelletjes voor de kinderen aan 't noteren! Wie nog leuke ideeën heeft - spelletjes waarbij materieel niet veel voor nodig is, maar die alsnog een flinke dosis fun geven... geef een seintje!!
Lesje aan het voorbereiden, "rechten van het kind"!!
Een wereldkaart wil ik nog gaan halen, kijken of ik daar ook een lesje over kan geven!!
Klaar voor de start!! 

Omdat ik toch graag wat kleine reisjes wil doen tijdens mijn verblijf in Sanouna, ben ik alvast begonnen om contacten te zoeken... en mischien een reisje te doen met anderen... wordt vervolgd!!

BBrrrrrr... Al best een beetje zenuwachting, maar met heel veel zin om dit nieuwe avontuur aan te gaan!
Nu nog even genieten van de laatste weken in Barna!!


A pedido de muchos.. aqui un blog, como tenia durante mi viaje y voluntariado en la India, intentaré subir muchas foto's ;-) Esta vez me voy a Mali, para coordinar el proyecto de una asociación Holandesa Sanouna.

Visa pedido!!
Vacunas ok!!
Ya he recibido unos CFA's (dinero Local) para no tener que empezar la lucha al llegar y poder empezar el viaje directamente!!
Juegos para los niños estan anotando - Mas ideas de juegos por lo cual no se necesita mucha material pero que pueden dar mucha alegria estan bienvenidos!! ;-)
Preparando una clase de "derechos de los niños"!!
Una  mapa del mundo y una clase de esto esta dentro de los planes!!
Lista para empezar!!

Como quiero viajar un poquito tambien y conocer mas Mali durante me estancia en Sanouna he empezado ya a buscar contactos.... para compartir alguna excursion, os cuentaré!!

BBrrrr... Estoy un poco nerviosa, pero con mucha ilusión ahora a disfrutar de estos ultimas semanas en Barna! ;-)

2 comments:

Papa said...

test mooie fotos en doe het goed groetjes

agniella said...

hey dag Helga, ik heb juist bij je mama gestaan en ik heb je adres gekregen , amai chapau dat je dat in je ééntje zo doet.Ik moet zeggen dat we zo maar zien hoe goed wij het hier hebben als ,de foto zijn mooi. Ik zal je nog wel eens een paar berichtjes sturen ...en kijk nu wel eens elke dag naar je foto s.Groetjes en tot de volgende hé.Agniella ,mama van Jurgen Claus weet je dat nog.